معرفی رنگ های ترند برای پاییز و زمستان ۲۰۲۳/۲۰۲۴

زمان مطالعه: ۷ دقیقه

رنگی برای پاییز-زمستان ۲۰۲۳/۲۰۲۴ ، با رنگ های جذاب بدرخشید

شرکت های صنعت مد در چهار هفته مد پاییز-زمستان ۲۰۲۳/۲۰۲۴ یک پالت رنگی جدید و جسورانه را ارائه کردند که فراتر از مرزهای زمان، مکان و هویت است. شرکت های مد نیویورک، لندن، میلان و پاریس طیف وسیعی از رنگ‌ها و تن‌ها را به نمایش گذاشتند و گزینه‌های مختلفی را برای تهیه لباس‌های مد روز برای این فصل ارائه کردند.

هفته مد لندن پالتی از رنگ‌ها را ارائه کرد که رنگ‌های پر جنب و جوش و شاد را با رنگ‌های کلاسیک و سنگین،به صورت خاصی ترکیب می‌کند و ترکیب‌های نامتعارفی را ایجاد می‌کند که شخصیت استفاده کننده را تحت تاثیر خاصی قرار می دهد. فشن شو نیویورک نیز طیفی از رنگ‌های زنده و مدرن را به همراه تکرار مجدد رنگ‌های کلاسیک به نمایش گذاشت. شو میلان ترکیبی از رنگ های خنثی و تیره را با انواع رنگ های روشن پیشنهاد کردند. در نهایت، نمایشگاه‌های پاریس یک پالت رنگی پیچیده را ارائه کردند که از رنگ‌های روشن و ملایم گرفته تا رنگ‌های تندتر و پررنگ‌تر را شامل می‌شود.

به طور کلی، در هفته مد امسال، روند رنگی برای پاییز-زمستان ۲۰۲۳/۲۰۲۴ ، ترکیب رنگ های خوبی را ارائه می دهد، با پالتی که از قرمز تا خاکستری، زرد تا قهوه ای و صورتی متغیر است.

رنگی برای پاییز-زمستان 2023/2024

رنگی برای پاییز-زمستان ۲۰۲۳/۲۰۲۴ قرمز

قرمز همیشه نماد مد، شور، انرژی و جسارت است. برای فصل پاییز/زمستان ۲۰۲۳/۲۰۲۴، شروع معرفی رنگها با ” قرمز آتشین ” می باشد. طیف جذاب و خاص از قرمز که توجه همگان را به خود جلب می کند و بار احساسی قوی را منتقل می کند.

قرمز آتشین رنگی اغوا کننده و احساسی است و انرژی قدرتمندی را به لباس ها می دهد. به عنوان مثال، فراگامو یکی از بزرگترین طراحان مد، کت های خز و کت و شلوارهای برش دار با رنگ قرمز را پیشنهاد کرد. از سوی دیگر، دیوید کوما ، با استفاده از گل آنتوریوم برای تزئین لباس‌های کوتاه، تاپ و دستکش‌ها، رنگ قرمز آتشین را به نمایش گذاشت.

دولچه گابانا همچنین مجموعه‌ پاییز/زمستان خود را ارائه کرد که حسی را با الهام از قرمز آتشین، با لباس های زیر قرمز همراه با جوراب‌ها و دستکش‌های بلند نشان می‌دهد. Blumarine ، در هفته مد میلان، مجموعه ای رنگی برای پاییز-زمستان ۲۰۲۳/۲۰۲۴ را به نمایش گذاشت که زنانگی و فریبندگی را به رخ می کشد و از قرمز آتشین به عنوان رنگ غالب استفاده می کند.

رنگ Viva Magenta یک سایه قرمز با ته رنگ بنفش است که ظاهری روشن و زنده به آن می بخشد. این یکی از محبوب ترین رنگ های مد برای فصل زمستان است و در بسیاری از مجموعه های لباس یافت می شود.

رنگی برای پاییز-زمستان 2023/2024

نارنجی

نارنجی یکی دیگر از رنگ های مد برای فصل پاییز و زمستان ۲۰۲۳/۲۰۲۴ است: رنگی تند و فریبنده که حس سرزندگی و ظرافت را به کمد لباس شما می بخشد.

رنگ جذاب نارنجی در بسیاری از شوهای مد به نمایش گذاشته شده است و رنگ محبوبی برای فصل پاییز و زمستان ۲۰۲۳/۲۰۲۴ خواهد بود.

رنگ نارنجی قرمز برای انواع پارچه ها مناسب است و برای ایجاد لباس های زمستانی مانند کت، ژاکت، پلیور و انواع لباس مناسب است. این رنگ را می توان با رنگ های گرم دیگر مانند قهوه ای و بژ برای داشتن ظاهری شیک و خاکی یا با رنگ های سردتر مانند خاکستری و آبی برای ظاهری جسورتر و جذاب تر ترکیب کرد.

علاوه بر این، نارنجی قرمز، رنگی همه کاره است که می‌تواند با سبک‌های مختلف، از ظریف گرفته تا معمولی، سازگار شود. می توان از آن برای ست لباس های رسمی مانند لباس مجلسی شب یا کت و شلوار اداری و همچنین ظاهر غیر رسمی مانند ژاکت های بزرگ یا ژاکت های زمستانی استفاده کرد.

رنگ زرد

زرد، قهرمان بی چون و چرای فصل مد پاییز و زمستان ۲۰۲۳-۲۰۲۴ خواهد بود. این رنگ که با گرما و سرزندگی نور خورشید همراه است، توجه بیشتری را در میان رنگ های پاییزی از آن خود می کند.
زرد یک رنگ همه کاره و مکمل است که برای انواع لباس ها، از بلوز گرفته تا پیراهن، از کت و شلوار تا شلوارتک مناسب است. می توان آن را با رنگ های خنثی مانند سفید و سیاه و همچنین با رنگ های زنده تر مانند قرمز و سبز زمردی ست کرد.

آبی روشن

آبی بهترین رنگ برای اضافه کردن طراوت و آرامش به کمد لباس زمستانی شماست. این رنگ که یادآور آسمان و دریاست، یکی از رنگ های محبوب برای فصل پاییز و زمستان ۲۰۲۳-۲۰۲۴ هستند.
آبی آتول یک رنگ تند و جذاب از طیف رنگ آبی است که در حال تبدیل شدن به یک ترند واقعی مد برای فصل پاییز و زمستان ۲۰۲۳-۲۰۲۴ است. این رنگ که یادآور آب‌های شفاف جزیره مرجانی است، توسط بسیاری از طراحان برای ایجاد لباس‌ها و اکسسوری‌های مد روز انتخاب شده است. در میان طراحانی که از آبی مرجانی در مجموعه‌های خود استفاده کرده‌اند، کریستین کوان، گوچی و در نهایت آلخاندرا آلونسو روخاس را می توان نام برد.

رنگی برای پاییز-زمستان ۲۰۲۳/۲۰۲۴ سبز

پارچه های سبز رنگ طراوت و طبیعت را به کمد لباس زمستانی اضافه می کنند. این رنگ که انرژی دنیای طبیعی را نشان می دهد، به لطف ظرافت همیشگی اش در دنیای مد محبوبیت فزاینده ای پیدا می کند. به طور خاص، رنگ سبز زیتونی، رنگ پرطرفدار برای فصل پاییز و زمستان ۲۰۲۳-۲۰۲۴ است.

سبز زیتونی

سبز زیتونی یا سبز طلایی یاد آور تندرستی و سلامتی است. برای فصل آینده پاییز و زمستان ۲۰۲۳-۲۰۲۴، سبز زیتونی یکی از داغ ترین رنگ های ترند است. این رنگ سبز جذاب توسط بسیاری از طراحان برای ایجاد لباس های مد روز استفاده شده است.

خاکستری

خاکستری یکی از دوست‌داشتنی‌ترین رنگ‌های خنثی برای پاییز و زمستان ۲۰۲۳-۲۰۲۴ است که سالن های مد نیویورک، پاریس و میلان را طوفانی کرده است. خاکستری، یک رنگ پیچیده و مد روز برای فصل پاییز و زمستان ۲۰۲۳-۲۰۲۴ است. جورجیو آرمانی رنگ طوسی و خاکستری را برای کت و شلوار پیشنهاد می کند.

 

رنگ قهوه ای

زیبایی قهوه ای را برای کمد لباس زمستانی خود تجربه کنید. این رنگ که یادآور زمین و طبیعت است، برای ایجاد ظاهری گرم و آرام بسیار مناسب است. به طور خاص، رنگ قهوه‌ای آجری مد روز برای فصل پاییز و زمستان ۲۰۲۳-۲۰۲۴ است.
رنگ آجری یک رنگ قهوه ای مایل به قرمز است که به دلیل ظرافت و پیچیدگی خود، از سایر رنگ ها متمایز است. این رنگ توسط برندهای مد مشهور جهان مانند Iceberg ، Bottega Veneta و Blumarine به طور خلاقانه ای برای ایجاد لباس های خاص و مد روز برای فصل پاییز استفاده شده است.

رنگ قهوه ای را می‌توان با رنگ هایی مانند بژ، مشکی یا سفید برای ظاهری شیک و باکلاس و همچنین با رنگ‌های پررنگ‌تر مانند زرد خردلی یا نارنجی برای جلوه‌ای جسورانه‌تر و جذاب‌تر ترکیب کرد.

رنگی برای پاییز-زمستان ۲۰۲۳/۲۰۲۴ رنگ بژ

رنگ های بژ به طور گسترده ای در فشن شوهای پاییز-زمستان ۲۰۲۳-۲۰۲۳ استفاده شده است، رنگ های بژ فضایی گرم و دلپذیر را بیان می کنند که برای ایجاد لباس های ظریف و راحت مناسب است.

به طور خاص، از رنگ بژ برای ایجاد ظاهری تک رنگ استفاده شده است، مانند مدل پاییز و زمستان ۲۰۲۳-۲۴ Calcaterra. این لباس‌ها را می‌توان روی شلوارهای palazzo، لباس‌های بافتنی، و دامن‌های کوتاه مانند مدل مکس مارا پوشید. استفاده از رنگ بژ در یک ظاهر تک رنگ جلوه ای پیچیده و ظریف ایجاد می کند که برای مجالس رسمی مناسب است.

علاوه بر این، رنگ بژ در ترکیب با رنگ‌های دیگر نیز استفاده شده است، مانند مدل اسپورت مکس که رنگ بژ را با صورتی ترکیب کرده است. این ترکیبی از رنگ‌های خنثی و لطیف، ظاهری رمانتیک و ظریف را ایجاد می‌کند که برای یک شب زیبا عالی است.

 

رنگ صورتی

با صورتی، رنگی مناسب برای این فصل، شیرینی و زنانگی را به استایل زمستانی خود اضافه کنید. به طور خاص، صورتی پودری و صورتی آب نباتی طیف های پرطرفدار صورتی برای فصل پاییز و زمستان ۲۰۲۳-۲۰۲۴ هستند.
صورتی هلویی رنگی همه کاره و رمانتیک است که شبیه صورتی پاستلی است، اما با ته رنگ نارنجی کمی آن را منحصر به فرد می کند. این رنگ به دلیل توانایی استفاده در دوخت لباس های ظریف و زنانه به طور خاصی در مد رنگی پاییز و زمستان ۲۰۲۳/۲۰۲۴ وجود دارد.

با رنگ صورتی آب نباتی، رنگ مد روز پاییز و زمستان ۲۰۲۳-۲۰۲۴، کمی شیرینی به استایل زمستانی خود اضافه کنید.

این رنگ پیچیده توسط طراحان مشهوری مانند Giorgio Armani، Prabal Gurung، Huishan Zhang و Giambattista Valli برای طراحی بلوز، دامن و کت استفاده شده است. صورتی آب نباتی با رنگ هایی مانند سفید، بژ و مشکی کاملاً جفت می شود تا ظاهری ظریف و زیبا داشته باشید.

طراحان عمدتا این رنگ را در ظاهر تک رنگ ارائه کرده اند، اما شما می توانید با ترکیب آن با رنگ های دیگر برای خود ظاهری متمایز ایجاد کنید.

رنگی برای پاییز-زمستان ۲۰۲۳/۲۰۲۴ رنگ بنفش

با رنگ بنفش، رنگی عالی برای اضافه کردن ظرافت به کمد لباس زمستانی خود در پاییز-زمستان ۲۰۲۳-۲۰۲۴ پیدا کنید. به طور خاص، رنگ بنفش انگوری، ترند مدی است که نباید از دست داد.

بنفش انگوری:

بنفش انگوری رنگ پر جنب و جوش و عمیقی است که در سال های اخیر به طور فزاینده ای در مد پاییز و زمستان محبوب شده است. نام این رنگ، تصاویری از انگورهای خوشمزه و درخشان را تداعی می کند، که به هر لباسی حس پیچیدگی و جذابیت می بخشد.

عمق و شادابی رنگ بنفش انگوری آن را برای استفاده به عنوان رنگ اصلی یا تاکید بر روی طیف گسترده ای از پارچه ها از جمله ابریشم، مخمل و پنبه عالی می کند. این رنگ به دلیل تطبیق پذیری آن، انتخابی جذاب برای کسانی است که به دنبال رنگی زیبا و شیک در کمد لباس خود هستند.

پاییز-زمستان 2023/2024

بنفش ویولت:

با رنگ بنفش ویولت، رنگی تازه و پیچیده را می توان به روش های مختلف در مد استفاده کرد و با موفقیت با پارچه های نرم و لطیف مانند پشم، ترمه و ابریشم ست کرد. بنفش ویولت را می توان برای طراحی لباس های زیبا، کت های تک، و اکسسوری هایی مانند کیف و روسری استفاده کرد که گزینه های مد زیادی را ارائه می دهد.

بنفش را می توان با رنگ های خنثی مانند مشکی، خاکستری و بژ ترکیب کرد تا ظاهری زیبا و خلاقانه ایجاد کند، یا می توان از آن برای ایجاد تضاد رنگ با رنگ های پر جنب و جوش مانند زرد یا سبز برای ظاهری اصیل تر و جسورانه استفاده کرد.

طراحان از زیبایی رنگ بنفش در مجموعه های رنگی برای پاییز-زمستان ۲۰۲۳/۲۰۲۴ خود بهره برده اند و لباس ها و اکسسوری ها را در طیف های مختلف این رنگ به نمایش گذاشته اند.

میانگین امتیازات ۵ از ۵
دیدگاه شما

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.