سومین نمایشگاه بین المللی خدمات و تجهزیات هتلداری

زمان مطالعه: ۲ دقیقه

سومین نمایشگاه بین المللی خدمات و تجهیزات هتلداری ۱۳۹۸ – HOTEQ 2020

نمایشگاه بین المللی خدمات و تجهیزات هتلداری با هدف شناسایی و معرفی شرکت ها و مؤسساتی که تأمین کننده خدمات و تجهیزات مورد نیاز هتل ها و مراکز اقامتی کشور هستند برگزار می گردد . درحقیقت این نمایشگاه همان بخش هتلداری نمایشگاه بین المللی گردشگری و صنایع وابسته تهران است که با توجه به استقبال و حضور گسترده ای که شرکت های فعال در بخش هتلداری نمایشگاه مذکور داشته اند.

ضرورت تبدیل آن به یک نمایشگاه مستقل تخصصی به شدت احساس می شد و این امر نیازمند اراده ای قوی بوده تا جهت تفکیک این بخش از نمایشگاه گردشگری گام عملی برداشته شود و سرانجام پس از ده سال این گام توسط شرکت بین المللی بازرگانی و نمایشگاهی تهران بعنوان برگزارکننده هر دو نمایشگاه برداشته شد. این امر با هدف توسعه کیفی و کمی هرچه بیشتر این رویداد تخصصی انجام میشود و زمینه ساز مشارکت گسترده تر فعالان صنعت هتلداری در هر دو بخش داخلی و خارجی خواهد بود.

هم اینک این اتفاق با استقبال کشورهای خارجی روبرو شده  و به دلیل استقبال شرکتهای تأمین کننده خدمات و تجهیزات هتل داری ، از همین ابتدای امر یک سالن دیگر به نمایشگاه خدمات و تجهیزات هتلداری اضافه شده است.

لازم به ذکر است که این نمایشگاه همچنان به صورت همزمان با نمایشگاه بین المللی گردشگری و صنایع وابسته تهران برگزار خواهد شد و مستقل شدن سبب نمی شود که همزمانی و همجواری آن با نمایشگاه گردشگری دچار خدشه شود. بنابراین نمایشگاه تجهیزات و خدمات هتلداری مخاطبین و بازدیدکنندگان خود را همچون سالهای قبل در اختیار خواهد داشت. امسال تاریخ برگزاری این دو نمایشگاه در بهمن ماه و فضای تحت پوشش آنها نیز درحدود ۴۰۰۰۰ مترمربع میباشد.
نمایشگاه مذکور تنها رویداد نمایشگاهی کاملاً تخصصی در حوزه صنعت هتلداری کشور است که با مجوز سازمان توسعه تجارت ایران برگزار می گردد.

یکی از بخشهای مهم این نمایشگاه مربوطه به حوزه سرمایه گذاری و ساخت هتلها و مراکز اقامتی است و شرکتهای ساختمانی و سرمایه گذار در زمینه احداث و بهره برداری از مراکز اقامتی می توانند به عنوان یکی از گروه های اصلی این نمایشگاه در این رویداد تخصصی مشارکت نمایند.

محل برگزاری

علاقمندان به این نمایشگاه می‌توانند از این نمایشگاه در تهران، اتوبان چمران، محل دائمی نمایشگاه‌های بین المللی تهران دیدن فرمایند.

تاریخ و ساعت برگزاری

این نمایشگاه در تاریخ چهارشنبه ۲۳ بهمن ماه تا تاریخ شنبه ۲۶ بهمن ماه برگزار خواهد گردید.

میانگین امتیازات ۵ از ۵
دیدگاه شما

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.