ششمین نمایشگاه خشکبار، گیاهان دارویی، زعفران، فناوری، صنایع و خدمات وابسته(INTFOODEX)

زمان مطالعه: < 1 دقیقه

ششمین نمایشگاه خشکبار، گیاهان دارویی، زعفران، فناوری، صنایع و خدمات وابسته(INTFOODEX) تهران ۹۸

 نمایشگاه خشکبار، گیاهان دارویی، زعفران، فناوری، صنایع و خدمات وابسته (INTFOODEX) توانسته است در معرفی رویدادی مستقل برای صنعت پر مزیت خشکبار ایران، نقش مهمی ایفا نماید. صنعت خشکبار ایران به دلیل دارا بودن کالاهایی مانند پسته (رتبه دوم تولید جهان) خرما (رتبه دوم تولید جهان)، بادام (چهارمین تولیدکننده جهان)، گردو (سومین تولیدکننده جهان)، کشمش (چهارمین تولیدکننده جهان) و فندق (پنجمین تولیدکننده جهان)، صنعتی معتبر و شناخته شده در سطح جهانی است که به بیش از پنجاه کشور جهان صادرات می‌کند.

حضور بازرگانان خارجی و تجار داخلی در دوره پیشین و همچنین رشد ٢٠%  نسبت به دوره قبلی بیانگر روند رو به رشد و توجه و عنایت شرکت‌ها و بازرگانان جهت مشارکت فعالانه در این رویداد است. اهداف نمایشگاه خشکبار، آجیل، میوه‌های خشک و صنایع وابسته شامل توسعه و افزایش تولید خشکبار کشور، یافتن بازارهای جدید صادراتی، افزایش صادرات، آشنایی با جدیدترین صنایع و تجهیزات تبدیلی، فرآوری و بسته بندی خشکبار، اشتغال‌زایی و توجه مسئولان به این صنعت هستند.

محل برگزاری

علاقمندان به این نمایشگاه می‌توانند از این نمایشگاه در تهران، اتوبان چمران، محل دائمی نمایشگاه‌های بین المللی تهران دیدن فرمایند.

تاریخ و ساعت برگزاری

این نمایشگاه در تاریخ سه‌شنبه ۲۸ آبان ماه تا تاریخ جمعه ۱ آذرماه برگزار خواهد گردید.

میانگین امتیازات ۵ از ۵
دیدگاه شما

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.