نمایشگاه تبلیغات، بازاریابی و صنایع وابسته A+M تهران
نمایشگاه تبلیغات و بازاریابی (Advertising and Marketing) تهران از نمایشگاههای معتبر این حوزه در ایران است که هر ساله به منظور تبلیغات و آشنایی بیشتر با تکنیکهای بازاریابی و فروش برگزار میگردد.
در این نمایشگاه، برقراری ارتباط بین ارائهکنندگان و متقاضیان خدمات بازاریابی و تبلیغات، موجب انتقال دانش فنی نوین و موثر میشود. امروزه فقدان کارهای رقابتی مانع از رشد و توسعه دانش و مهارتهای بازاریابی در سازمانهای کشور شده است و مدیران بخشهای مختلف شاهد اتفاقاتی هستند که به سرعت قواعد بازی آنها را در بازار هدف تغییر داده و دگرگون میسازد.
بدون شک راه موفقیت و ورود به عرصههای جهانی وابسته به رشد و توسعه توان تبلیغات و دانش بازاریابی میباشد. تعامل در صنعت تبلیغات و بازاریابی جهان، زبان حرفهای و تخصصی میخواهد و نیاز به وجود شرکتهای قدرتمند تبلیغاتی، اطلاع مدیران صنایع از روشهای مختلف بازاریابی و تبلیغات میباشد. توجه به وجوه تبلیغ و تمایز آن برای ارائه در بازارهای مختلف، تبلیغات مستمر، لحاظ تبلیغات در بودجه بندی و ارائه تبلیغ متفاوت در چرخه عمر محصول از نکاتی است که در بازاریابی و تبلیغات مد نظر قرار میگیرد. کشورهای بلژیک، آلمان، ایتالیا، اسپانیا، ترکیه، امارات، کره جنوبی، هند، سریلانکا، هنگ کنگ، تایوان از جمله کشورهایی بودند که در این رویداد بین المللی شرکت کردند و پیش بینی میشود امسال نیز این نمایشگاه با تعداد بیشتری شرکت کننده، برپا گردد.
موضوعات نمایشگاه تبلیغات و بازاریابی تهران
- تبلیغات (محیطی ، محاطی ، دیجیتالی و رایانه ای)
- تبلیغات و بازاریابی کالاها و خدمات عمومی و تخصصی
- آژانس ها، مـشاورین و مجریان تبلیغاتی
- رسانه ها و وسایل ارتباط جمعی (تصویری، نوشتاری و گفتاری)
- فن آوری اطلاعات
- علایم تبلیغاتی
- تبلیغ مشهورترین محصولات، خدمات و نشانه های تجاری وفرهنگی
- تبلیغات کالاهای صادراتی
- برندهای تجاری و تبلیغاتی
- روابط عمومی ها، سازمان ها و مراکز اطـلاع رسـانی
- فعـالیت های بازاریـابی و تحقیق در بازار
- تکنیـک های بازاریابی و پیشبـرد فروش
- ارتقا فـروش
- سمپلـینگ
- چـاپ و خدمات دیجیتالی
- ماشیـن های چاپ الکترونیکی
- تجهیزات و مـواد اولیـه
- طراحـی بسته بنـدی
- طراحی و ا یده پردازی
- تکنولوژی نور پردازی و چراغ های تبلیغاتی
- صـنایع و تجهیزات نمایشگـاهی و تبلیغاتی
- معمـاری داخلی فروشگاه ها
- هدایای تبلیغاتی
- هدایای تجاری
- رایانه و ماشین آلات مورد استفاده در صنعت تبلیغات
- ماشین آلات لیزری
- تجهیزات و خدمات صوتی ، تصویری، سینمایی و عکاسی
- ماشـین های اداری و تبلیغاتی و تجهیزات مربوطه
- سخت افزار و نرم افزارهای کامپیوتری (مرتبط با موضوع نمایشگاه)
- مجریان و برگزار کنندگان نمایشگاه ها ، همایشها و سمینارها
- فعالیت های علمی و تحقیقاتی و نشریات تخصصی
- انجمن ها، اتحادیه ها و سازمانهای داخلی و خارجی
اهداف برگزاری نمایشگاه تبلیغات و بازاریابی تهران
- حمایت از صنعت تبلیغات و ارتقا سطح کمی و کیفی و تبیین اهمیت و جایگاه تبلیغات در بین افراد جامعه و دست اندکاران تجارت، صنایع و خدمات.
- کاهش هر چه بیشتر عوارض منفی تبلیغات بازرگانی و افزایش کارکردهای مثبت و توسعه آن
- آشنایی با تکنیکهای بازاریابی و پیشبرد فروش.
- ترویج و آموزش فرهنگ بازاریابی جهت موفقیت بیشتر در بازارهای رقابتی و تشویق بازار داخلی به استفاده از ابزارهای نوین بازاریابی.
- برقراری ارتباطی نزدیک بین ارائه کنندگان و متقاضیان خدمات بازاریابی و تبلیغات
- آشنایی با آخرین تحولات بازارهای بین الملل و شرایط رقبا
- انتقال دانش فنی نوین و کارآمد در راستای رشد کیفی و کمی محصولات داخلی و توسعه صادرات غیر نفتی