۸ کتاب برتر ۲۰۱۹ که هر بانویی باید آن را مطالعه کند

زمان مطالعه: ۵ دقیقه

۸ کتاب برتر ۲۰۱۹ که هر بانویی باید آن را مطالعه کند

با استراتژی و دانشی که از طریق این کتاب‌ها به دست می‌آورید، می‌توانید اضطراب و افسردگی خود را بهتر مدیریت کنید و در راستای خودسازی خود قدمی بردارید. پس از تحقیق و بررسی‌های انجام شده ۸ کتاب برتر ۲۰۱۹ انتخاب شدند که در ادامه به معرفی آن‌ها می‌پردازیم:

۱) جرئت بسیار

نویسنده: برنه بروان

این کتاب می‌خواهد شهامت آسیب‌پذیر بودن در دنیایی را بیان ‌کند که همه می‌خواهند در آن قوی، بی‌نقص و با اعتماد به نفس به نظر برسند و از انجام کاری که ممکن است نتایج اشتباه به همراه داشته باشد صرف نظر می‌کنند، غافل از این‌که ورود به میدان مشکلات و تلاش برای پیروزی با وجود تمام کاستی‌ها است که نشان‌دهنده قدرت و اعتماد به نفس است.

۸ کتاب برتر ۲۰۱۹ که هر بانویی باید آن را مطالعه کند

این کتاب یکی از سه کتاب پر فروش این نویسنده در نیویورک تایمز است و توضیح می‌دهد که چطور آسیب‌پذیری در بطن هر نوع احساسی وجود دارد. نه تنها در موارد بد و منفی مثل ترس، اضطراب و شرم بلکه آسیب‌پذیری در عشق، شادی و اشتیاق نیز جریان دارد.

نویسنده این کتاب عقیده دارد که آسیب‌پذیری یک ضعف نیست و همه ما باید، کمی بیشتر از آن در زندگی ‌خود استفاده کنیم. فرصت‌هایی که پیش رویمان قرار می‌گیریند همیشه ماندنی نیستند پس نباید به خاطر ترس از اشتباه و شکست آن‌ها را از دست بدهیم.

۲) شرمنده نباش دختر

نویسنده: ریچل هالیس

شرمنده نباش دختر یک کتاب انگیزشی و جدیدترین اثر این نویسنده است که رتبه یک نیویورک تایمز را کسب کرده است. این کتاب عمدتاً برای مخاطبان خانم نوشته شده است و تجربیات روزمره که در چارچوب کار، بهره‌وری و زندگی شخصی قرار دارند را شامل می‌شود.

۸ کتاب برتر ۲۰۱۹ که هر بانویی باید آن را مطالعه کند

 پیام اصلی کتاب برای خوانندگان این است که متوجه شوند، آن‌ها خاص و منحصربه‌ فرد هستند. نویسنده در این کتاب قصد دارد این نکته را به خواننده منتقل کند که نظر دیگران در مورد رویاهای شما اصلاً مهم نیست. این رویای شماست پس لازم نیست که منتظر تصدیق دیگران باشید زیرا همیشه افرادی خواهند بود که درباره تصمیم شما قضاوت کرده و نسبت به آن اعلام نارضایتی می‌کنند.

۳) تو یک کله‌شقی

نویسنده: جن سینسرو

۸ کتاب برتر ۲۰۱۹ که هر بانویی باید آن را مطالعه کند

این کتاب کمک می‌کند تا به درک درستی از خود برسید و بفهمید که از زندگی چه می‌خواهید.  خودتان را محدود به عقاید دیگران نکنید و زندگی خود را روی چیزهایی متمرکز کنید که شما را خوشحال می‌کنند. زندگی همیشه فرصت این را به شما نمی‌دهد که به آرزوهایتان برسید پس تا دیر نشده دست به کار شوید و اجازه ندهید عقاید دیگران به خصوص آن‌ها که از شما متنفر هستند بر روی تصمیم شما تأثیر بگذارند. این کتاب حاصل چندین سال کمک به افرادی است که حس بازنده بودن، آن‌ها را از داشتن یک زندگی شاد محروم کرده بود و همچنین با داستان‌های سرگرم‌کننده و درس‌های ارزشمندی نیز همراه است.

۴) آن‌جا که عقل حاکم است

نویسنده: دنیس گرین‌برگر کریستین پدسکی

با تغییر طرز تفکر خود احساسات خود را تغییر دهید و با کشف روش‌های ساده اما قدرتمند بر پریشانی عاطفی خود غلبه کنید تا احساس آرامش و اطمینان‌خاطر بیشتری داشته باشید.

۸ کتاب برتر ۲۰۱۹ که هر بانویی باید آن را مطالعه کند

این کتاب تاکنون توانسته است به بیش از ۱ میلیون و ۱۰۰ هزار خواننده که از درمان شناختی رفتاری یکی از مؤثرترین روش‌های روان‌د‌رمانی برای غلبه بر افسردگی، اضطراب، حملات هراس، عصبانیت، احساس گناه یا شرم، اعتماد به نفس پایین، اختلالات خوردن، سوء مصرف مواد و مشکلات ارتباطی استفاده می‌کنند، کمک کند.

۵) تغییر مسیر: زنان، شغل و میل به پیشرفت

نویسنده: شریل سندبرگ

۸ کتاب برتر ۲۰۱۹ که هر بانویی باید آن را مطالعه کند

این کتاب به طور عمیق به نابرابری جنسیتی می‌پردازد. این‌که چرا زنان هنوز به عنوان بخش با ارزشی از نیروی کار جهانی از حضور کمتری در جامعه برخوردار هستند و چطور ناخواسته مجبور به عقب‌نشینی می‌شوند. این نویسنده با تکیه بر تجربیات خود به بیان راهکارهایی می‌پردازد تا این مرزها را برداریم و به عنوان یک زن با قرارگیری در مقامات ارشد، پرچم زنان را در محیط‌های کاری بالا نگه داریم.

۶) بهتره با یکی حرف بزنی

نویسنده: لوری گاتلیب

۸ کتاب برتر ۲۰۱۹ که هر بانویی باید آن را مطالعه کند

این کتاب اثری از یک نویسنده روان‌درمان‌گر و همچنین پرفروش‌ نیویورک‌تایمز است. کتابی خنده‌دار و عمیق که خواننده را با پشت‌صحنه دنیای یک درمان‌گر آشنا می‌کند. جایی که بیماران و البته خودش به دنبال پاسخ هستند. با خواندن این کتاب سفری را به اعماق قلب و ذهن خود آغاز می‌کنید که در آن به ارزش‌های والایی دست پیدا خواهید کرد.

۷) چگونه مجرد و شاد باشیم

نویسنده: جنیفر تایتز

این کتاب یک راهنمای توانمند و دلسوز برای متوقف کردن تجزیه و تحلیل بیش از حد برخورد‌های عاشقانه و احساس پشیمانی یا گناه در مورد روابط گذشته است و به تشخیص آن‌چه که از یک شریک زندگی انتظار دارید کمک می‌کند.

۸ کتاب برتر ۲۰۱۹ که هر بانویی باید آن را مطالعه کند

اما این کتاب یکی دیگر از آثار با مضمون بهبود روابط عاشقانه و رمانتیک نیست. نویسنده این کتاب با تکیه بر تخصص گسترده خود به عنوان یک روانشناس بالینی و همچنین تحقیقات و مصاحبه‌های بسیار با بیماران، رایج‌ترین تصورات غلط درباره زنان و عشق را به چالش کشیده است و درحالی که داشتن یک رابطه خوب را آموزش می‌دهد، به شما در پرورش ذهنیت، ارزش‌ها و پیوند‌هایی کمک می‌کند که متأهل باشید یا مجرد، زندگی شاد و عالی به همراه حس خوشبختی را برای شما به ارمغان می‌آورند.

۸) مادران خوب افکار ترسناکی دارند

نویسنده: کارن کلیمن

۸ کتاب برتر ۲۰۱۹ که هر بانویی باید آن را مطالعه کند

۹۱ درصد از مادران جوان افکار ترسناک و مزاحمی در مورد خود و فرزندشان دارند که بسیاری از آن‌ها پنهان مانده و در موردشان صحبت نمی‌شود غافل از این‌که می‌توانند منجر به اضطراب، افسردگی پس‌از زایمان و حتی خودآزاری شوند. اما نگران نباشید این کتاب تمرین‌های ساده‌ای را ارائه می‌دهد که به مادران جوان کمک می‌کند افکار خود را بروز داده و ترس‌های خود را به اشتراک بگذارند تا احساس بهتری داشته باشند. این کتاب با تصویرگری ساده و قابل فهم منبع خوبی برای مادران جوان و خانواده‌هایی است که در این دوره دشوار به کمک نیاز دارند.

منبع: Verywellmind.com

میانگین امتیازات ۵ از ۵
دیدگاه شما

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.