چگونه شروع به ساخت برند آنلاین کنیم؟

زمان مطالعه: ۳ دقیقه

چگونه شروع به ساخت برند آنلاین کنیم؟

در جهان وب و بازارهای فروش امروزی برندتان معرف شماست و باعث دوام و برجستگیتان می‌شود. برای توسعه یک برند، عوامل زیادی وجود دارد ولی موضوع مدنظر، ساخت شالوده یک برند است. در ادامه همراه ما باشید:

۱) خود را معرفی کنید.

اولین چیزی که باید بدانید این است که به عنوان یک برند و شخص، چه کسی هستید. چشم‌انداز شغلی‌تان را حرفه‌ای شرح دهید و به صراحت خود را معرفی کنید و ویژگی خاص خود را بیان نمایید. شما می‌خواهید تا حد امکان شناخته شوید، البته شما قابل تغییر هستید اما مواردی هستند که همیشه در شما ثابت می‌مانند:

برای مثال، من یک قهرمان ورزش اهل اوهایو هستم. رقص سالسا، موسیقی و گیتار زدن را دوست دارم همچنین خونگرم، بخشنده، کنجکاو و شوخ‌طبع هستم. معرفی خودتان باعث پیشرفتت طبیعی شما می‌شود.

چگونه شروع به ساخت برند آنلاین کنیم؟

۲) بزرگ‌ترین ارزش‌های خود را تعیین کنید.

ارزش‌هایتان شما را بهتر معرفی می‌کنند زیرا از مهم‌ترین عوامل در زندگیتان به شمار می‌آیند. ما هرگز ارزش‌هایمان را رها نخواهیم کرد. ممکن است بعضی از این ارزش‌ها در دوران جوانی و در خانواده در ما شکل گرفته باشند. به افراد و تجارب و احساساتتان توجه کنید و ارزش‌هایتان را در آن‌جا بیابی..

ارزش‌های من، خانواده، دوستان، بخشش، عشق و عظمت است. فقط تعداد کمی را نام ببرید. با خود بگویید: سبک زندگی هنگامی برای من باارزش است که زمانی را برای افراد و کارهایی که دوستشان دارم داشته باشم. من کارم را بیشتر پیرامون ارزش‌هایم ایجاد می‌کنم.

۳) نظر خواهی کنید.

نظرخواهی باارزش‌ترین وسیله برای شکل دادن کسب و کار و برندتان است. البته شما ترجیح می‌دهید با یک شخص حرفه‌ای مشورت کنید ولی با دیگران هم در مورد راهبردهای برندتان مروری داشته باشید. آن‌ها قسمت‌هایی که ممکن است متوجه نشوید را می‌بینند و در حذف نقاط کور به شما کمک می‌کنند. نظرخواهی در رشد تجارت شما موثر و ارزشمند خواهد بود. از این طریق شما خواهید آموخت که به نظرات دیگران گوش کنید و چه زمانی از نظرات خود پیروی و برخلاف نظرات عده‌ای حرکت کنید.

برای رسیدن به چشم‌انداز برندتان این یک راه خوب است.

چگونه شروع به ساخت برند آنلاین کنیم؟

۴) مخاطبانتان و مهم‌تر از آن‌ها، نیازهایشان را تعیین کنید.

مهم است بدانید مخاطبانتان از کجا می‌آیند. برای مثال:

“وظیفه شخصی من کمک کردن به ۱۰۰ میلیون نفر از مردم است تا بتوانند شغل موردعلاقه خود را انتخاب کنند. مخاطبان من افرادی هستند که سعی می‌کنند در خارج از محدوده شغل‌هایی که برایشان هیجان‌انگیز نیست، زندگی کنند. آن‌ها ابزارهای واقعی برای پشتیبانی نیاز دارند”.

۵) اعتبار خود را بسازید.

ضمانت آنلاین، شامل تمامی ابزار رسانه اجتماعی شما، آرم شرکتتان و آدرس‌های اینترنتی شما می‌شود.

اعتبارات خارج از دنیای اینترنت می‌توانند شامل کارت ویزیت، کارت تبلیغ و بروشورهایتان باشد. تا حد ممکن همه این‌ها را ساده و تأثیرگذار بسازید.

برای یک برند شخصی، توصیه می‌کنم از اسمتان به عنوان هویت تعیین‌کننده استفاده نمایید.

Linkdin، Pinterest، Facebook، Instagram، Twitter  و YouTube سایت‌های معتبری هستند که با وضعیت حقیقی افراد ایجاد می‌شوند. به طور کلی، هرکسی که بخواهد شما را پیدا کند می‌تواند با نوشتن نام شما در یکی از این سایت‌ها بی‌درنگ شما را پیدا کند.

۶) آن را شگفت‌انگیز بسازید.

وقتی توانایی سرمایه‌گذاری بیشتری را دارید، بهتر است روی ساخت یک وب‌سایت شگفت‌انگیز پویا با محتوای منحصر به فرد که بیانگر مهارت شماست، تمرکز کنید. طراحی سایت، مهم است ولی بیشتر مربوط به راهبردهای کلی برندتان می‌شود.

منبع: برگرفته از کتاب “موفقیت تا بی‌نهایت” و وبسایت entrepreneur.com

میانگین امتیازات ۵ از ۵
دیدگاه شما

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.