بیست و نهمین نمایشگاه بین المللی مبلمان اداری

زمان مطالعه: < 1 دقیقه

بیست و نهمین نمایشگاه بین المللی مبلمان اداری HOFEX تهران

نمایشگاه مبلمان اداری تهران (HOFEX) نمایشگاهی منحصر به فرد در بازار مبل خاورمیانه به شمار می‌آید. این رویداد ۴ روزه یکی از مشهورترین نمایشگاه‌ها در منطقه محسوب می‌شود. ترکیب بزرگی از مبلمان‌های گوناگون از کشورهای مختلف منطقه به نمایش در خواهد آمد. در این نمایشگاه محصولاتی نظیر مبلمان اداری، دکوراسیون اداری و سایر محصولات مرتبط به نمایش درمی‌آیند. نمایشگاه مبلمان اداری تهران (هافکس) لحظاتی عالی و تجربه‌ای منحصر به فرد برای تمامی بازدیدکنندگان به ارمغان می‌آورد. این نمایشگاه بازاری بزرگ و جایگاهی تجاری برای غرفه داران مهیا می‌کند.

نمایشگاه مبل تهران با بیش از دو دهه تجربه در قالب نمایشگاه مبلمان به عنوان مهم‌ترین نمایشگاه منطقه برای شرکت‌های بین المللی در نظر گرفته می‌شود که راهی برای نفوذ به بازار جهانی است.

نمایشگاه هافکس (HOFEX) تهران، از معتبرترین و معروف‌ترین نمایشگاه‌های ایران در زمینه صنعت مبلمان است که در ۲ دسته اداری و منزل برگزار می‌گردد.

تولیدکنندگان داخلی هم می‌توانند با شرکت در این نمایشگاه علاوه بر جذب مشتری داخل کشور، با فعالان این حوزه در خارج کشور نیز آشنا شوند و در صورت دارا بودن محصولات متنوع و با کیفیت، مشتریان خارجی پیدا کنند.

محل برگزاری

علاقمندان به این نمایشگاه می‌توانند از این نمایشگاه در تهران، اتوبان چمران، محل دائمی نمایشگاه‌های بین المللی تهران دیدن فرمایند.

تاریخ و ساعت برگزاری

این نمایشگاه در تاریخ چهارشنبه ۴ دی ماه تا تاریخ شنبه۷ دی ماه برگزار خواهد گردید.

میانگین امتیازات ۵ از ۵
دیدگاه شما

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.