سومین نمایشگاه بین المللی محصولات پروتئینی و صنایع وابسته MeatEx

زمان مطالعه: < 1 دقیقه

سومین نمایشگاه بین المللی محصولات پروتئینی و صنایع وابسته MeatEx

نمایشگاه ایران میتکس (MeatEx) رویدادی بین المللی و تخصصی است که در زمینه محصولات پروتئینی و صنایع وابسته برگزار می‌گردد.

مجددا ایران میزبان رویداد منحصر به فرد صنعت گوشت و فرآورده‌های گوشتی خاورمیانه می‌باشد. متخصصان، تولیدکنندگان و مصرف کنندگان ایران و جهان در تهران گرد هم خواهند آمد تا شاهد نمایش حال و آینده این صنعت جذاب باشند.

نمایشگاه بین المللی و تخصصی محصولات پروتئینی و صنایع وابسته با نام تجاری MeatEx به عنوان محل تلاقی صنعت و محصولات کلیه زنجیره تولید، بسته‌بندی، توزیع و فروش انواع گوشت خام دام، طیور، آبزیان و محصولات فرآوری شده پروتئینی را در بر می‌گیرد.
این نمایشگاه به دو بخش اصلی صنعت و محصول تقسیم می‌شود. بخش صنعت، کلیه ماشین‌آلات، فناوری و اتوماسیون مرتبط با تولید، فرآوری، بسته‌بندی، توزیع، انبارداری و فروش محصولات پروتئینی را شامل می‌گردد. هدف اصلی این بخش نمایشگاه، تأمین نیاز صنایع ذکر شده داخل کشور توسط تولیدکنندگان خارجی و ایرانی است.
دامنه این بخش، گوشت خام کلیه حیوانات حلال گوشت و محصولات فرآوری شده آن‌ها در بر گرفته و هدف نهایی از برگزاری این بخش تأمین بازار مصرفی کشورهای مسلمان جهان، بلاخص خاورمیانه، CIS و اروپای شرقی است.
حضور در این نمایشگاه، به عنوان تنها نمایشگاه بین‌المللی و تخصصی محصولات پروتئینی و صنایع وابسته در جهان و تنها نمایشگاه گوشت و محصولات پروتئینی در خاورمیانه، فرصت ایده‌آلی در اختیار تولیدکنندگان این نوع محصولات جهت ورود و یا تثبیت حضور در این بازارها قرار می‌دهد.

محل برگزاری

علاقمندان به این نمایشگاه می‌توانند از این نمایشگاه در تهران، اتوبان چمران، محل دائمی نمایشگاه‌های بین المللی تهران دیدن فرمایند.

تاریخ و ساعت برگزاری

این نمایشگاه در تاریخ سه‌شنبه ۲۸ آبان ماه تا تاریخ جمعه ۱ آذر ماه برگزار خواهد گردید.

میانگین امتیازات ۵ از ۵
دیدگاه شما

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.