حضور ویستامگ در نمایشگاه رسانه‌های دیجیتال

زمان مطالعه: ۲ دقیقه

حضور ویستامگ در نمایشگاه رسانه‌های دیجیتال

حضور ویستامگ در نمایشگاه رسانه‌های دیجیتال

گروه مجله اینترنتی ویستامگ با ارائه مطالب سودمند و نوین در زمینه‌های سلامت و بهداشت، سبک زندگی، کسب و کار، تکنولوژی، ورزش و شادابی، روانشناسی، هنر و مهارت‌های زندگی در جهت تلاش برای بهبود توانمندی‌ها و مهارت‌های فردی و اجتماعی تک تک مخاطبانش همراه شماست.

ویستامگ با حضور سرشار از انرژی‌اش در اولین نمایشگاه رسانه‌های دیجیتال در استان البرز، توانست جایگاه ویژه‌ای را در بین همشهریان البرزی خود کسب نماید و بستر اطلاع‌رسانی خود را در اختیار علاقمندان خود قرار دهد. در این میان مدیرعامل فرودگاه پیام نادر ثناگو، رضا عباس زاده رییس خانه مطبوعات البرز، دکتر محمدجواد کولیوند، آیت الله سید محمد مهدی حسینی همدانی امام جمعه کرج و منصور جمشیدی سردبیر نشریه های عصر البرز از غرفه ویستامگ دیدن کرده و علاقمندی خود را به توسعه و گسترش این نوع رسانه دیجیتال اعلام کردند.

حضور ویستامگ در نمایشگاه رسانه‌های دیجیتال

 

حضور ویستامگ در نمایشگاه رسانه‌های دیجیتالرضا نوروزی مدیر شرکت پردازش صنعت ویستا و مجله اینترنتی ویستامگ، با بیان اینکه سلامتی و بهداشت، تکنولوژی، ورزش و شادابی، روانشناسی، کسب و کار، هنرانه، سبک زندگی و مهارت‌های زندگی از جمله موضوعاتی است که بدان می‌پردازیم اظهار کرد: شعار ما “آگاهانه زندگی کردن را به یکدیگر بیاموزیم” است و براین اساس فعالیت‌هایمان را طبقه‌بندی کرده‌ایم. ما چندین استارتاپ راه‌اندازی کرده‌ایم که ویستامگ یکی از آن‌ها می‌باشد و در حوزه سلامت، بهداشت، تکنولوژی، کسب و کار و … به فعالیت می‌پردازد. دراین وبسایت از صاحبان سبک از جمله نویسندگی و … دعوت کرده‌ایم تا مطالب و دستاوردهایشان را برای اولین بار در این سایت ارائه دهیم. ترجمه مطالب مفید و علمی و …در مسیر آگاهی‌دهی به مخاطبان هدفی است که در حال طی مراحل آن هستیم و نویسندگان و فعالان سایت از طریق کسب تبلیغات مبالغی را دریافت خواهند کرد تا همکاری آن‌ها ادامه داشته و مثمر ثمر باشد.

 

حضور ویستامگ در نمایشگاه رسانه‌های دیجیتال

ویستامگ در پاسخ به تمامی نویسندگان و علاقمندان به نوشتن، هدف خود را بالا بردن سطح آگاهی و اطلاعات در تمامی زمینه‌های ذکر شده و همچنین جذب نویسندگان و رساندن صدای آن‌ها به مخاطبانشان اعلام کرد. مجله اینترنتی ویستامگ همواره در تلاش است تا با گسترش این بستر اطلاع‌رسانی و همکاری با نویسندگان و مترجمان در سرتاسر کشور فعالیت خود را در زمینه اطلاع‌رسانی هرچه تمام‌تر و مفیدتر ادامه داده و بتواند در مسیر آگاهی‌رسانی قدم‌های محکم‌تری را طی کند.

 

ویستامگ؛ با هم در مسیر آگاهی‌رسانی

میانگین امتیازات ۵ از ۵
دیدگاه شما

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.