بهترین گوشی‌های هوشمند اندروید ۲۰۱۹

زمان مطالعه: ۳ دقیقه

بهترین گوشی‌های اندروید ۲۰۱۹

شرکت‌های تولیدکننده تلفن‌های همراه سریع‌تر از همیشه در حال تکامل هستند؛ از اتصال ۵G گرفته تا صفحه‌نمایش‌هایی که قابلیت تا شدن دارند.

با اینکه گوشی‌های گلکسی سامسونگ، انتخاب برتر و آخر بسیاری از افراد می‌باشند اما سازندگان دیگری هم وجود دارند که تولیدکننده گوشی‌های خارق‌العاده و بی‌نظیری هستند.

البته همه این رقابت‌ها برای کاربران ما سودمند است زیرا انتخاب‌های فوق‌العاده‌ای از گوشی‌های همراه را با قیمت‌های مختلف پیش رو دارند. در ادامه همراه ما باشید تا با بهترین گوشی‌های اندروید سال و برخی نکات مهم درباره نحوه خرید تلفن همراه آشنا شوید.

سامسونگ گلکسی نوت ۱۰ پلاس (Samsung Galaxy Note 10 Plus)

مجموعه‌ای از قابلیت‌ها و ویژگی‌های منحصر به فرد

بهترین گوشی‌های هوشمند اندروید 2019

درواقع می‌توان گفت، ویژگی‌ها و قابلیت‌های موجود در گوشی سامسونگ گلکسی نوت ۱۰ پلاس، رقابت را برای سایر شرکت‌ها سخت کرده است. این گوشی بی‌نظیر برای افرادی ساخته شده است که خواستار بهترین تلفن همراه اندروید هستند. این محصول فوق‌العاده دارای صفحه نمایش ۶٫۸ اینچی، یک باتری برای تمام روز و قابلیت‌ها و ابزارهای ویژه دوربین می‌باشد.

گوگل پیکسل ۳ (Google Pixel 3)

بهترین دوربین

بهترین گوشی‌های هوشمند اندروید 2019

دوربین استثنایی پیکسل ۳ عکس‌های بی‌نظیری را در روز و تاریکی شب ثبت می‌کند و با داشتن دوربین سلفی واید (Wide) می‌توانید سلفی‌های گروهی زیبایی را با کیفیت عالی و به راحتی عکسبرداری کنید. از دیگر ویژگی‌های این گوشی، قابلیت‌های جذاب نرم‌افزاری مانند Call screen و Robocall می‌باشند که تماس‌های متفرقه را فیلتر و یا مسدود می‌کنند. جانشین پیکسل ۳ یعنی پیکسل ۴ در ماه اکتبر (مهر ماه) رونمایی خواهد شد.

سامسونگ گلکسی اس ۱۰ ای  (Samsung Galaxy S10E)

بسیار ارزشمند

بهترین گوشی‌های هوشمند اندروید 2019

گوشی سامسونگ گلکسی S10E به عنوان کاربرپسندترین گوشی شناخته شده است که ویژگی‌های بسیاری برای ارائه دارد. این محصول سامسونگ نسبت به هم‌رده‌های خودش کوچک‌تر می‌باشد و برای افرادی که گوشی‌های کم‌وزن و البته خوش‌دست را می‌پسندند بسیار مناسب است. همچنین از یک تراشه فوق سریع Snapdragon 855 و ماندگاری بالای باتری بهره می برد و به علاوه می‌تواند سایر تلفن‌ها و لوازم جانبی را به صورت بی‌سیم شارژ کند.

 Google Pixel 3A

دوربین باکیفیت با قیمت پایین

بهترین گوشی‌های هوشمند اندروید 2019

پیکسل ۳A جدید ۲۰۱۹ فاقد تعداد کمی از قابلیت‌های مدل ۳ می‌باشد؛ ضدآب نیست، شارژ بی‌سیم ندارد و حداکثر حافظه ذخیره‌سازی آن ۶۴ گیگابایت است. اما یک جک هدفون به آن اضافه شده است و همان دوربین شگفت‌انگیز با قابلیت Night Sight را پشتیبانی می‌کند که می‌تواند در تاریکی عکس‌های عالی بگیرد.

Motorola Moto G7

بهترین انتخاب از لحاظ هزینه

بهترین گوشی‌های هوشمند اندروید 2019

Moto G7 یکی از ارزان‌ترین و مطمئن‌ترین تلفن‌ها است. اگرچه بلندگوهای آن صدای زیادی تولید نمی‌کنند و از عکسبرداری و فیلمبرداری با نور کم پشتیبانی می‌کند اما دارای دوربین دوگانه در پشت، عمر باتری ماندگار و طراحی براق است. G7 به سرعت شارژ می‌شود که می‌تواند بسیار کارآمد باشد.

میانگین امتیازات ۵ از ۵
دیدگاه شما

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.