بیست و پنجمین نمایشگاه بین المللی ماشین آلات، مواد اولیه، منسوجات خانگی، ماشین‌های گلدوزی و محصولات نساجی

زمان مطالعه: ۲ دقیقه

بیست و پنجمین نمایشگاه بین المللی ماشین آلات، مواد اولیه، منسوجات خانگی، ماشین‌های گلدوزی و محصولات نساجی

هدف از برگزاری بیست و پنجمین نمایشگاه بین المللی ماشین آلات، مواد اولیه، منسوجات خانگی، ماشین های گلدوزی و محصولات نساجی  آشنا شدن بازدیدکنندگان با شرکت‌های جدید و محصولات و تجهیزات بروز نساجی است. این رویداد محصولاتی مانند ماشین آلات نساجی، مواد اولیه، منسوجات خانگی، گلدوزی و منسوجات خانگی و غیره را در صنعت نساجی، پارچه و نخ به نمایش می‌گذارد. فناوری Irantex یک نمایشگاه بین المللی جامع برای ماشین آلات و محصولات نساجی است. این نمایشگاه به دلیل دارا بودن محصولات و عمق وسیعی که دارد، هم برای غرفه داران و هم برای بازدید کنندگان بستر اطلاع رسانی برای ارائه و یادگیری جدیدترین روندهای این صنعت است.

در نمایشگاه نساجی تهران ۹۸ شرکت‌های مختلف و بزرگی از سرتاسر جهان از جمله چین، ایتالیا، آلمان، ترکیه، بنگلادش، مالزی و سایر کشورها جدیدترین محصولات نساجی خود در زمینه منسوجات خانگی و صنعتی و آخرین دستاوردهای تکنولوژی در زمینه ماشین آلات نساجی را به معرض دید علاقمندان می‌گذارند. این نمایشگاه فرصت خوبی برای دست‌اندرکاران صنعت نساجی از جمله تولیدکنندگان پوشاک و منسوجات خانگی و همچنین تولیدکنندگان نخ و عرضه کنندگان مواداولیه و الیاف است تا ارتباطی نزدیک‌تر وعمیق‌تر با یکدیگر برقرار کنند و به توسعه کسب و کار خود در زمینه نساجی کمک کنند.

گروه‌های کالایی نمایشگاه نساجی تهران:

– ماشین آلات نساجی، چرخ خیاطی، ماشین‌های گلدوزی و دوخت و برش
– انواع منسوجات خانگی (پارچه‌های پرده‌ای، پارچه‌های رومبلی، حوله، رومیزی، ترمه، کوسن، لوردراپه، پرده و کرکره، سرویس‌های آشپزخانه، حمام و…)
– انواع کالای خواب ( تشک، پتو، رو تختی، ملحفه و روبالشی، بالش، لحاف و لوازم و قطعات وابسته)
– انواع نخ، الیاف، رنگ، مواد تعاونی و انواع مواد اولیه صنایع نساجی – انواع پارچه، پوشاک ( زنانه، مردانه، نوزاد و بچه گانه) روسری و شال

محل برگزاری

علاقمندان به این نمایشگاه می‌توانند از این نمایشگاه در تهران، اتوبان چمران، محل دائمی نمایشگاه‌های بین المللی تهران دیدن فرمایند.

تاریخ و ساعت برگزاری

این نمایشگاه در تاریخ دوشنبه ۱۸ آذر ماه تا تاریخ پنچ‌شنبه ۲۱ آذر ماه برگزار خواهد گردید.

میانگین امتیازات ۵ از ۵
دیدگاه شما

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.