درباره لیفت مژه و نحوه انجام آن بیشتر بدانیم

زمان مطالعه: ۲ دقیقه

لیفت مژه چیست؟

امروزه توجه به زیبایی در بین بانوان از اهمیت بسیار بالایی برخوردار است و همچنین توجه به این موضوع و روش‌های تغییر چهره جهت زیباترشدن نیز افزایش یافته است. در حال حاضر لیفت مژه یکی از روش‌های زیبایی چهره می‌باشد که در آن مژه‌ها حجیم، تقویت و پررنگ می‌شوند. این‌کار برای افرادی که دارای مژه‌های صاف و کم‌حجم بوده و به مژه‌های پرپشت و حالت‌دار علاقه دارند و همچنین از ریمل‌زدن روزانه کلافه هستند، مناسب است. لیفت‌کردن مژه در واقع رنگ‌کردن آن‌ها با مواد و ایجاد حالت مناسب برای مژه‌ها می‌باشد.

مدت زمان انجام لیفت و ماندگاری آن

مدت زمان انجام لیفت مژه معمولا بین نیم ساعت تا یک ساعت می‌باشد. لیفت مژه یک روش دائمی محسوب نمی‌شود و بایستی طی چندین مرحله تکرار شود تا به نتیجه مطلوب دست پیدا کرد. ماندگاری این روش در افراد مختلف متفاوت است، اما به طور متوسط بین دو تا سه ماه عمر می‌کند.

درباره لیفت مژه و نحوه انجام آن بیشتر بدانیم

عوارض جانبی لیفت مژه

امروزه لیفت مژه کار تقریبا جدیدی محسوب می‌شود، به همین علت هنوز هم عوارض جانبی زیادی از آن مشخص نیست. تحریک پوست بزرگترین عارضه جانبی لیفت مژه است. عوارض جانبی محلول‌ها در انجام لیفت عبارت‌اند از: تاول، التهاب، تحریک پوست، قرمزی پوست صورت، خشکی چشم، شکنندگی مژه‌ها.

اگر سابقه مشکلات پوستی یا چشمی دارید، موادی که در لیفت استفاده می‌شوند باعث حساسیت شما خواهند شد که این حساسیت‌ها شامل حساسیت چشمی، عفونت چشم، حساسیت پوستی و گل‌مژه می‌شود.

روش‌هایی برای جایگزین‌کردن لیفت مژه

روش‌های دیگری هم نیز وجود دارد که می‌توانند جایگزین مناسبی برای لیفت مژه باشند که عبارت‌اند از: استفاده از سرم‌های مناسب در بازار، رنگ‌کردن مژه‌ها که می‌تواند باعث پرپشت شدن و بلندتر شدن مژه‌ها شود و دیگر نیازی به استفاده از ریمل نباشد، روغن‌های طبیعی که شامل: روغن نارگیل، روغن کرچک، روغن بادام و زیتون می‌باشد و در آخر استفاده از وازلین به صورتیکه قبل از خواب از آن استفاده کنید.

لیفت چه مقدار هزینه را به همراه دارد؟

هزینه انجام لیفت مژه بسته به نوع و مکان آرایشگاه، کیفیت استفاده از مواد  انواع مختلف لیفت متفاوت است. درکل هزینه آن از ۱۵۰ هزار تومان تا ۵۰۰ هزار تومان متغیر می‌باشد.

منبع: vistamag.ir

میانگین امتیازات ۵ از ۵
دیدگاه شما

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.